sjukhuset

Nu ligger jag äntligen i sjukhus sängen utan en slang från näsan till magsäcken det var inte en trevlig upplevelse kan jag tala om, nej fy kändes som om någon försökte kväva en med den där jäkla slangen.
Men nu har jag iaf fått i mig 4 liter skit äcklig dricka.. känns rätt skönt :)
men snart är det väl dags att sova med mamma här på barnklinken för vi blir ju faktiskt väckta vid klockan 6 imorgon..
jaha, nu när jag tittar efter så har mamma redan somnat härligt sällskap jag har.. och jag som har min säng i sittläge och har ingen aning om hur man fixar den haha, grattis.

hoppas ni haft en lite bättre kväll ;) pusss.

Kommentarer
Postat av: läsare

vad gör du på sjukhuset? Vad är du för sjuk? bra blogg! verkar som du varit där ofta nu :( kramisar

2010-12-14 @ 14:31:07
Postat av: Svar :)

jo, det har blivit en hel del den senaste tiden nu. och denna gången var jag inne för min mage, blev inlagd på barnklinken för de skulle ta en titt i magen ;) hehe, tack så mkt!

2010-12-16 @ 11:19:03

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0