Måndag

Jackan som jag faktiskt lyckats hitta, testades ganska bra ute igår efter att ha blivit i slängd och mulad ett x antal gånger och jag frös faktiskt inte särskillt mycket så det var nog ett bra köp ;)

Skolan idag var riktigt jäkla seg och på något sätt lyckas vi alltid kolla på film eller liknande på naturkunskapen vilket leder till att jag somnar.. inte bra där!
Men imorgon ska vi till oskarshamn skönt med lite annat än bara lektioner på lektioner, fast vi är nog inte hemma förens runt klockan 6 och det känns ju sådär men det är sånt man får ta :)

nej nu ska jag snart till ishallen och sedan blir det kanske att gymma lite med ida!
pusss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0