Julafton!

Det tog sitt lilla tag att komma upp hit i förrgår ungefär 5 timmar det var väldigt jobbigt må jag säga, men nu är vi här och har jullov och det är julafton!
Som vanligt gick det inte speciellt bra att sova eftersom det var julafton nästa morgon plus att man har en liten kusin som inte är allt för kry och lite gnällig sådär men söt som få! hihi.

Vet inte riktigt om julklapparna på kvällen kan slå morgonpaket vi fick i år alltså, blev så glad att jag började gråta sen satt vi där alla syskon och grät en skvett ;) haha,
nej nu ska jag snart göra mig i ordning snart kommer det folk!!! :D

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick ni? :D

2010-12-24 @ 23:18:30

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0