söndag again

yeye, ida fick mig på bättre humör idag, så vi cyklade och fikade lite på mc du är guld värd älskling, och ja nu skriver jag om ida igen, men ni får stå ut eftersom det som händer i mitt liv handlar om henne på ett eller annat vis.
Jag har även hunnit vara en sväng i kalmar med pappis vi kollade på bio, trollkarlens lärling det var faktiskt mycket bra och popcornen var mycket goda hihi :)
nu ska jag bara vänta till min käre vän hör av sig så avslutar jag nog denna dag med henne!
ha det bra puss (:

Kommentarer
Postat av: idaaa

du är helt underbar vännen min, jag älskar dig! ♥

2010-08-08 @ 22:34:46
Postat av: j

du är bäst gumman, älskar dig!

2010-08-09 @ 01:01:15

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0