regn!

Gårdagen blev mycket lyckad och riktigt kul, de var nämligen insparksfest! alltid kul att träffa lite nya människor (: annars idag har det inte hänt allt för mycket emma flyttar hem ett tag innan hon drar iväg till london, så det bärs på flyttkartonger hit och dit även möbler flyttas de verkar som hela min familj har fått spunk och städar? varför är det bara jag som är normal i min familj de är en fråga jag gärna skulle vilja ha svar på ;) hehe.

Vädret suger också, så ska nog krypa ner i sängen och kolla en film eller ngt. vem vet jag kanske också får rycket och städar som de andra, eller inte. hahaha dagens skämt ;)
ha en bra helg!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0