fredag

Nu är det redan helg, denna veckan gick i rasande fart och det känns mer än bra. Ett utav det nationella i matte är gjort känns skönt även fast det inte gick super bra.
Men nu sitter jag här vid tven och kollar på pappa när han lagar mat, känner att jag börjar bli lite hungrig vilket passar ganska bra då (;
Men imorgon ska jag till kalmar med min älskling vilket ska bli skitkul faktiskt, inte för det är något ovanligt att dra in till kalmar men längtar fan att leka med henne fast hon bor ca. 200 meter ifrån mig ;) hehe.

men nu ska det kollas tider! ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: idaaa

tihi, det är jag! :D

vad sägs om att kanske gå dessa 200 meter för att ses sen? :D hih

2010-04-16 @ 19:32:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0