kalmar

vilket ståhej! idag var jag då som sagt i kalmar, det blev att åka in dit efter träningen med mamma, pappa och sofi. vi tittade på lite olika skolor hit och dit, usch jag har ingen aning om vad jag ska gå :(
efter det blev det att äta ute mums! sen tittade vi runt lite på stan, vi letade som bara den om skor till mig men vi hittade inga som vanligt så vi åkte över till öland men det var lika tomt där, så vi åkte tillbaka till kalmar igen för att titta lite till, men nej inga skor fick åka hem med mig, men en tröja blev det iaf, :) senare nu på kvällen har jag verkligen inte gjort någonting har suttit här och pratat med lite folk, har inte orkat göra någonting. men nu är jag hungrig också, åh typiskt får väl palla mig iväg härifrån till kylskåpet då.

ha det bra!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0