i just love söndagar!

Eller inte, för då vet man liksom att de är skola imorgon vilket inte är så super kul,
men aja, idag har jag iaf varit duktig jag har räffsat halva min trädgård sen gjort klart no läxan stort plus till mig idag, hihi.

helgen har faktiskt varit riktigt kul, har varit med mina kompisar alla två dagar, och skrikt mig hes. kan bli väldigt galet när man är med de tjejerna, men det är så de ska vara :)
på tisdag ska nästan hela min klass och kolla på gymnasie skolor i kalmar, (tror de flesta åker dit för de är på skoltid).
Idag har jag ätit de första lussekatterna så smaskigt måste jag säga! även fast jag inte tycker om det så mycket var det gott, nybakta och allt:)
nej just det, har tyska glosor tills imorgon med får väl ta mig en snabb titt igenom de också..

pussss o kram!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0