18 november

onsdag, en ganska kort dag i skolan men som gick väldigt långsamt. elevensval (dans) som oftast brukar vara kul var väldigt drygt idag kan bero på att vi tagit svininfluensa spruta innan, gjorde inte ont men biverkningarna sitter i.
idag är det även min systers födelsedag så har grattat henne med massa gott och gäster. nu är det bara sofis kompisar kvar men de hörs kan jag lova de sitter och tjoar med andra ord spelar de och det låter kan jag lova. själv så försöker jag plugga vilket inte går så bra eftersom jag sitter här och ugglar. men kan faktiskt skylla lite på att jag inte mår bra jävla spruta, känner mig trött i hela kroppen kanske ska lägga mig tidigt ikväll?

nej nu får jag nog krypa ner i sängen med en härlig No bok.
ha det bra alla (:

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0