hot hot and hot...

hej och hallå!
jaha, idag vaknade man upp vid ungefär halv tio och överlycklig som man var att man lyckas sova hela natten, har inte blivit mycket sömn de senaste dagarna har haft mycket tankar i huvudet som snurrat runt och det har även varit som en bastu på mitt rum.
men förutom detta så har de varit sjukt roliga dagar med massa roligt folk (: hihi, och massor med bad!
igår var jag även i kalmar med julia, haha, sjukt kul hade vi och så hittade vi lite smått och gått också för min del blev det 3 klänningar och ett par shorts.
 och ikväll åker man till k-holm mit familjen, kommer hem på söndag igen.
men nu får jag väl fortsätta städningen och packningen med min kära syster i det sjukt varma vädret!

ha det bra, för de tänker minsann jag ha iaf.

/ juulllleeeee

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0