24 juli

nu har klockan redan slagit 1, och jag klev precis upp från en lång natt, kom hem ungefär vid klockan 6 och ja, jag är helt slut, men kan inte säga annat än att dagen/natten var rolig haha, så jävla kul har vi tillsmmans.
äntligen blev det ida känns som om jag inte träffat henne alls mycket under lovet vilket suger, vi som sa att vi skulle vara massor, men det kommer. det är en hel månad kvar och vi ska hitta på massa kul! (:

Idag blir det väl inte mycket mer än att städa om jag ens har krafter till det kvar sen kvällen igår, men det kommer nog under dagen får vi hoppas. får väl hjälpa mamma med bak och födelsedags ståhej också. :)
nej, nu får jag inte sitta här mer fy fy, nu ska mammi och jag åka och handla till min födelsedag. :)

ha de underbart som vissa brukar säga.

burn baby burn?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0