1 juli

ungfär 3 veckor har gått på sommarlovet, känns mer som några dagar ändå har jag hittat på lite små saker,
har varit i skara sommarland med halva familjen och lite släkt mycket kul kan jag säga att de var
men lite negativ var jag till det hela i början men som sagt det var riktigt kul!
igår var jag med en efterlängtad liten figur nämligen julia, och det var kul som vanligt, vi badade i madesjö sjön med lite annat folk också (:
på kvällen blev det även en härlig kvälls runda med julia, mkt prat och skratt (:

men jag kan ju inte säga annat än att jag saknar ida och annie, ida ska åka till köpenhamn på fredag och då får jag inte träffa henne och annie har åkt till skåne idag och då får man inte träffa henne heller, åh! fatta jag saknar er tjejer eller!
men när ni kommer hem då jävla får ni dras med mig i några veckor framöver (a) haha (:
får se vad som händer idag hoppas på något kul, och mkt sol!

/juliajohansson


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0