juldagen

jaha, ätnligen kommer man in på msn och är överlycklig för det men då är det ingen kotte inne, hm kul.. aja igår var det iaf julafton mycket trevligt måste jag säga och mycket fina presenter åt alla olika håll! kunde inte blivit mycket bättre faktiskt.
Idag ska jag och sofi vara barnvakter eftersom de andra ska ut, vi får väl se hur det går hoppas på att det inte blir så mycket sura miner iaf, :)
imorgon är det lördag och det innebär allltså hemfärd till lilla nybro, och då hoppas jag på att få träffa min älskade ida! nej nu måste jag nog göra mig iordning för vi ska till farmor och äta upp den efterblivna julmaten mummmms!

Godjul allihopa.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0