HAPPPY

måndag och ny vecka.  och det betyder massa nya roligheter!
dagen började med att jag satte mig vid tven, och då var det en film som heter isprinssesan på tven och ja man blir ganska pepp på att dra ner till ishallen direkt och träna, så viken tur jag har att de är träning idag! :)
annars ser dagen ut såhär hittills, träna då sen skynda hem för att träffa ida och även julia och annie hoppas jag, sen spenderas nog resten av kvällen med dem, 
OCH snart är det nyår också och de ska bli så jävla kul läääängtar!

igår blev det även en liten sväng till kalmar, blev en tröja och ett halsband, ska nog dit snart igen för att handla upp resten av pengarna som man fick i julkalpp, hehe, :D

puss på er alllaaa!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0