15/12 tisdag

nu har jag räknat ut att det är bara 9 dagar kvar till julafton, och det ligger snö på marken äntligen säger jag bara! ida och jag har redan hunnit vara ute och plumsat runt lite vi tog även några kort de dyker nog upp här om ni har tur ;) hehe.
vi har inga prov kvar och inga läxor kan det bli bättre? nej nu ska jag bara njuta av den sista veckan som är kvar i skolan vi gör knappt något vettigt på lektionerna ändå, :D
föresten så är jag nästan klar med alla mina julklappar har några få kvar att köpa och klappjakten blir nog i kalmar på måndag med sofi och mamma, sen på tisdag så bär det av mot katrineholm!
har saknat alla där uppe kan jag lova och det ska bli riktigt kul att få träffa alla igen och mysigt :)
nej nu börjar snart briget jones dagbok den är lite kul så ska nog kolla lite på den,

ha det bäst, pusss ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0