Ullared

Igår var jag, mamma och Sofi på Ullared. Hittade massor med roliga saker både till mig själv och julklappar. Så det var riktigt roligt att vara där, mycket folk var det men ändå inte så överdrivet som det annars brukar vara. 

Idag har jag varit en sväng uppe på stan med mamma vi har uträttat lite ärenden, beställt klipp och färg tid som blev redan imorgon! Lite nervöst är det allt som vanligt när det gäller mitt hår. 
Idag var även dagen man fick reda på om man kom in på högskolan, vilket jag gjorde!! Så det känns jätte roligt och väldigt nervöst!! Hihi
Mamma och jag firade med en utav mina favoriträtter innan det blev potatisgratäng och lax mums!
Nu väntar jag på att min älskling ska sluta jobbet och komma hit till mig och mysa. 
Hoppas ni haft en bra dag! 


Kommentarer
Postat av: louise

GRATTIS! Vad kom du in på & var? :)

Svar: Åh tack! Sjuksköterska i Kalmar :)
Julia Johansson

2013-12-11 @ 20:09:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0