Tranås

Haft två mysiga dagar i Tranås med pappa och Sofi.
Igår var jag och pappa på julskyltning och hockey mycket trevligt! Åkte sedan hem till Sofi och Eric där jag blev bjuden på mat och fick en sovplats. 

Idag började dock inte morgonen på bästa sätt hade jätte ont i halsen och fick även springa till toaletten då maten från igår ville upp.. 
Men jag mår inte illa längre och jag blev bjuden på en god lunch av min syster på golden thai, mysigt! Har varit snäll och förhört Sofi några timmar på hennes tenta också.

Nu har precis jag och pappa varit och kollat på hans nya lägenhet och jag tror den kommer bli väldigt fin med lite nya möbler och fina tapeter! 
Så vi får hoppas att han kommer att trivas! På onsdag blir det Ikea för att köpa alla möbler. 




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0