Min helg

Har haft en himla bra helg och det har varit ett stort plus i kanten att mina systrar har varit hemma. 

I lördags hade jag en riktigt slappdag, kollade serier ungefär hela dagen. 
Åt även väldigt god mat som bestod av planka fast vi gjorde det med lax istället för kött, mycket gott! 
Träffade sedan Ida på kvällen och vi hade lika roligt som vanligt hihi. 

Igår var jag på spelkväll hos Anna. Det spelades väldigt många olika spel och åt massa gott. Det var en väldigt trevlig kväll, alltid roligt att träffa nya härliga människor. 
Det enda negativa med kvällen igår var att jag åkte på en fruktansvärd huvudvärk och illamående innan jag skulle sova.. 
Men idag är det bättre som tur är! Får se vad som händer denna dag har inget direkt planerat. 
Hoppas ni haft en bra helg! 

Mhm mums.. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0