26 december

Igår hade jag mini julafton med älsklingen. Fick många väldigt fina julklappar, älskar dig otroligt mycket!

Idag har jag varit och krigat på mellandagsrean tillsammans med mamma, Sofi och Emma. Det var väldigt utmattande ska jag säga er med allt knuffandes och buffandes men några fynd fick hänga med hem. Hittade två toppar och en skjorta till Robin. 

Ligger just nu i sängen med nya myskläderna som jag fick i julklapp och är ganska så slut både från idag och tidigare dagar, mycket sömn ligger inte i bagaget. Men jag har haft en jätte mysig julafton uppe i Katrineholm. Med mängder av mat, julklappar och huliganer till kusiner!
Så mysigt att världens bästa systrar hängde med hem till Nybro i några dagar nu också!! 

Älskar er! 




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0