22 december

Igår var en mysig kväll som spenderades med mitt hjärta och Ida. Vi spelade monopol tills sent på kvällen var svårt att slita sig, vi alla var på krigsstigen! ;)

Idag vakande jag upp bredvid Robin sen åkte jag och mamma till Kalmar för att fixa våra naglar! Var en väldigt rolig upplevelse eftersom jag aldrig testat det innan. Dock är det lite svårt att göra det man brukar, känns väldigt ovant. Vi tittade även lite i affärerna innan vi åkte hem igen. 

Nu ligger jag i sängen, äter lite och kollar NCIS. Ska sova tidigt ikväll. Imorgon bär det av till Tranås sedan till Katrineholm för julfirande med tjocka släkten! 




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0